2 weken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jara - WaarBenJij.nu 2 weken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jara - WaarBenJij.nu

2 weken voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jara

24 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog maar twee weken!
Ik heb inmiddels alles wel geregeld. Wat een gedoe! Al die prikken, pillen, verzekeringen, tickets en andere spullen! Maar nu heb ik bijna alles wel... Ik heb er zoveel zin in! Hier ligt alweer een laagje sneeuw, daar is het 30 graden :)
Sinds 1 januari zit er al iemand uit Nederland in Sanouna. Haar naam is Miriam. Van haar heb ik begrepen dat het internet in Mali erg onbetrouwbaar en langzaam is. Toch hoop ik jullie af en toe op de hoogte te kunnen brengen van alles dat ik doe en zie in Mali.
Telefoneren schijnt echter veel makkelijker te kunnen dan internetten. Ik ben van plan een simkaart daar te kopen zodat ik met Nederland kan bellen :)
Op 7 februari le depart majeur! Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs,

Jara.

  • 01 Februari 2010 - 14:05

    Anika:

    Hoi Jara,

    ten eerste wat een schattige foto :). Ik stuur je dit bericht, omdat ik zelf ook naar Mali ga en waarschijnlijk ook een tijdje naar Sanouna. Ik snap dat je het nu druk hebt met alles regelen, etc. Maar misschien heb je zin om even een keertje koffie te drinken. Ik woon ook in Amsterdam. Zo niet, pas de probleme! Mijn e-mail is anika.timmerman@yahoo.com

    groetjes!

  • 07 Februari 2010 - 18:07

    Iv:

    heee jaar!
    je bent nu ergens in Parijs op je vliegtuig aan het wachten..
    ik ben echt spannend voor je!
    ik hoop dat alles goed gaat met de heenreis!
    veel plezier!

    XXXXXXXX ivy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jara

Actief sinds 14 Dec. 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 23041

Voorgaande reizen:

07 Februari 2010 - 15 Maart 2010

Jara in Mali

Landen bezocht: